איך מתאימים כיסאות ושולחנות למסעדה עם פרקטים?

הריהוט של מסעדה קובע כמה זמן הלקוחות ישבו בה, מה יהיה החשבון הסופי וכמובן גם מה יהיו ההכנסות. חוץ מזה, הריהוט והריצוף חשובים כי אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על לקוחות חדשים. אז איך מתאימים כיסאות ושולחנות למסעדה עם פרקטים למשל? הנה כל התשובות

בעלי מסעדות מבינים היטב את החשיבות של ריהוט ושל ריצוף. בכל הנוגע לריהוט, זה למשל מה שקובע האם לסועדים יהיה נוח וכמה זמן הם ימשיכו לשבת סביב השולחן כדי להזמין משקאות, מאכלים וקינוחים. כפועל יוצא מכך, ריהוט איכותי הוא השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

במקביל, בעלי מסעדות צריכים לזכור שאין להם הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי. אז כדי שהרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות החדשים יהיה חיובי ויעודד אותם לחזור, כדאי להשקיע גם בריצוף. כאן, החדשות הטובות הן שניתן לשלב בין כסאות ושולחנות למסעדה ובאותה הזדמנות גם ליהנות מהיתרונות של פרקטים איכותיים.

האיכות הקיימת בסוגי הפרקטים הנפוצים

סוגים שונים של פרקטים למוסדות ומסעדות מוכיחים את עצמם אפילו במקומות שבהם יש הרבה תנועה. זה גם ההבדל בין פרקטים למקומות ציבוריים לבין פרקטים לבית פרטי, שבו אין כמעט תנועה של בני אדם או גרירת כיסאות ושולחנות. אבל אם בעלי מסעדות לדוגמא רוצים ללכת על בטוח, תרתי משמע, כדאי להם לעשות את זה רק עם דגמים מובילים של פרקטים איכותיים שכבר הוכיחו את עצמם.

האיכות הקיימת בסוגי הפרקטים הנפוצים חוסכת לבעלי מסעדות את ההתלבטות. אם בעלי מסעדות בוחרים דגמים טובים מתוך קטלוגים כמו של חברת רויאל פרקטים למשל, הם יכולים להיות בטוחים שהריצוף יחזיק מעמד לאורך שנים רבות ואפילו אם יישפכו עליו משקאות ומאכלים.

איך שומרים על הפרקט?

כמובן שיש גם אחריות מסוימת לאופן שבו שומרים על הפרקט אחרי שמתקינים אותו במסעדה. מבחינת עיצוב, קל לעשות את זה על ידי הענקת עדיפות לסגנון כפרי ולא למודרני. בהמשך, אפשר לבחור גם פרקטים וגם כיסאות או שולחנות מאותו סוג של עץ.

מבחינת תחזוקה, הדבר החשוב ביותר הוא לנקות את הפרקטים רק עם חומרים מתאימים וללא שימוש במים. במידה ונשפכים בטעות מים או משקאות על הפרקט שיש בתוך המסעדה, כדאי לייבש מהר את הרטיבות כדי למנוע ממנה להיספג אל תוך העץ.

הפתרון: גומיות ברגליים של השולחנות או הכיסאות

בעלי מסעדות גם יכולים להשתמש באביזרים פונקציונאליים וזולים יחסית על מנת להתאים את הכיסאות והשולחנות לפרקט, או כדי למנוע נזק מיותר. בהקשר הזה, ההמלצה הכי בסיסית היא להוסיף גומיות ברגליים של השולחנות או הכיסאות. מהרגע שבו מצמידים את הגומיות לרגליים, כבר לא צריך לדאוג מפני שריטות. חוץ מזה, הלקוחות לא מודעים לגומיות והן משפרות יציבות.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן