לוחות פרקט באיכות ללא פשרות

לוחות פרקט

לוחות פרקט

היצע נרחב של לוחות פרקט מובילים

השינוי התהומי בדפוסי החשיבה של הישראלים בכל מה שקשור לחיפוי הרצפה מפתיע לא אחת גם אדריכלים ומעצבי פנים וותיקים שרגילים להמליץ ללקוחות על כמה אופציות של מרצפות ואריחים לביתם החדש ופתאום הלקוחות מספרים להם, שההעדפה שלהם היא להתקין לוחות פרקט בכל רחבי הבית או במקצתם.

אם מנסים להבין מדוע הישראלים מעוניינים לבצע את השינויים וליהנות מרצפה הבנויה מעץ כנראה חלק מזה נובע מהרצון לחזור לאמא אדמה ולעצים או גלי נוסטלגיה של ספר זכרונות הגורר התרפקות על צורת החיים באירופה של דור השואה, שרבים מהם גרו בעבר בבתי עץ שכללו רצפת עץ כמו פישביין שהעניקה לבית מראה יפהפה וייחודי.

עידן חדש באמצעות חיפוי של לוחות פרקט

בתי עץ כמעט אינם נבנים בישראל, אך אפשר ליהנות מחיפויי רצפה איכותיים ביותר של לוחות פרקט של קוויק סטפ, הקיימים בכמה וורסיות וכך אפשר ליצור התאמה מושלמת לכל בית.

הדגם החדש של קוויק סטפ הוא יחיד מסוגו כיוון שהוא מיוצר מפולימרים ולכן מסוגל לעמוד גם בפני מים ולחות. אפשר לרכוש את החומר הפולימרי בכמה גוונים וליהנות ממראה יוצא דופן של המטבח ושל חדרי האמבטיה ומלוחות עץ פונקציונליים שיעניקו לבני הבית נוחות מרבית במיקומים הללו בבית, לאור הדריכה הנעימה.

מעבר לכך, לוחות פרקט מסוג זה מסוגלים לשרת את הלקוחות לאורך שנים רבות כיוון שעמידותם וצורתם אינה משתנה גם לאחר חשיפה לכמויות גדולות של לחות, עקב מקלחות חמות בחדרי האמבטיה או סירים רותחים רבים במטבחים.

התקנה מהירה של לוחות העץ

קיימת סבירות גבוהה שאחת הסיבות של זניחת האריחים והמרצפות לטובת התקנת פרקטים היא הדרך הכול כך פשוטה להתקין אותם, ללא הרבה לכלוך ובלגן. אם מדובר בחדר אחד או בכמה חדרים מטבח או סלון, כל העבודה תיקח כמה שעות, או לכל היותר יום או יומיים אם מתקינים לוחות עץ בכל הבית.

לעמת זאת, כאשר מבצעים עבודת ריצוף הן בבית חדש או בבית שעובר שיפוץ מדובר בפרק זמן ארוך מאד של עבודה הכולל ימים שדי קשה לגור בהם בבית ופעולות הריצוף היוצרות הרבה מאד לכלוך ובלגן שנמשך בממוצע בין שבוע לשבועיים, תלוי בהיקפי העבודה.

תחזוקה פשוטה ביותר של לוחות העץ

גם באופציית התחזוקה יום יומית, קיים יתרון לטובת הפרקטים. שואבים את השכבה העליונה של המשטח באמצעות שואב אבק בעל תפוקה גבוהה ולאחר מכן מנגבים את כל השטח במטלית לחה ובה מעט חומר ניקוי ייעודי. כבר בסיום הניגוב האחרון, המשטח ברובו יבש ואפשר לחזור לשגרה.

לעומת זאת כשמדובר במרצפות, שוטפים אותם עם מים וחומר ניקוי, גורפים את המים ושוב מייבשים, תהליך ארוך וגם מייגע מאד.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן