איך לבחור פרקט

מתלבטים איך לבחור פרקט  שיהיה אידיאלי עבורכם? אצלנו ברויאל פרקטים תקבלו את כל התשובות, את מיטב השירות והמוצרים האיכותיים ביותר!

בחרתם לרצף את החלל שלכם ברצפת פרקט? נהדר! עכשיו מגיעה השאלה שאותה כולם שואלים – איזה סוג פרקט הכי יתאים? בחירת הפרקט צריכה לענות על קריטריונים רבים, ולא רק עניין המחיר משחק פה תפקיד. כדי שבאמת תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן, כדאי להשקיע עוד קצת מחשבה, הרי לא כל יום משפצים. ואם כבר, אז שיהיה כמו שצריך – אנו ברויאל פרקטים בנינו עבורכם מדריך קצר לבחירת הפרקט האידיאלי.

קריטריונים חשובים לבחירת הפרקט

יש כמה מרכיבים שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים פרקט:

  • עמידות הפרקט – האם יונחו על הפרקט חפצים כבדים כמו מיטה וארון, והאם יש בעלי חיים בבית?
  • רטיבות ונוזלים – במקומות כמו מטבח או חדרי אמבטיה, יש צורך בפרקט עמיד במים.
  • בידוד חום וקור – האם יש צורך בבידוד בין קור וחום?
  • מראה ועיצוב – האם חשוב לכם המגוון ואפשרויות הבחירה, או שתסתפקו במגוון מעט מצומצם יותר, אך תקבלו פרקט בעל מראה קלאסי המשתנה לאורך השנים?
  • המחיר – עלות הפרקט בעת הקנייה היא 40-400 ₪, וכדאי לבדוק את אורך החיים שלו.

איך לבחור פרקט – לא בהכרח מה שחשבתם

מומלץ להימנע מסטיגמות כמו – פרקט למינציה משתלם יותר כי הוא זול יותר, או פרקט עץ הוא איכותי יותר. הכל תלוי בצרכים שלכם: בחדרי שינה או במשרדים, הפרקט יהיה חשוף יותר לפגיעות ולשריטות, ולכן עדיף יהיה לבחור בפרקט למינציה. במטבחים וחדרי אמבטיה לעומת זאת, מומלץ לבחור בפרקט עץ, שכן הוא אינו מתנפח במגע עם מים. זכרו שלפרקט למינציה יש מגוון רחב יותר של צבעים ועיצובים, ואילו פרקט עץ משרה אווירה חמימה ויוקרתית. פרקט עץ מבודד בין חום לקור, אבל האם באמת יש צורך בכך? והמחיר – פרקט למינציה זול יותר בעת הקנייה, ולעיתים ניתן להרכיב אותו לבד, לעומתו פרקט עץ  מעט יקר יותר אבל מהרגע שקניתם אותו, לא תצטרכו להחליפו, אלא רק לשייף מדי פעם.

המאמץ שווה את זה

לבחור פרקט זו אינה משימה פשוטה, אבל אין ספק שהבחירה בפרקט היא בחירה משתלמת. המראה היוקרתי שמקנה הפרקט למשרד, או התחושה החמימה שנותן הפרקט לבית שווים את זה. ברגע שתבחרו את הפרקט המתאים ביותר עבורכם, ההנאה מובטחת!

אנו ברויאל פרקטים מציעים לכם מגוון עצום של פרקטים לבחירה, וכאן כדי לעזור לכם בכל שאלה. התקשרו אלינו עוד היום, אנחנו כאן בשבילכם! 072-3340-710

התגובות סגורות

דילוג לתוכן