פרקט עמיד במים

חולמים על ריצוף עץ אך חוששים מהמפגש שלו עם רטיבות?

אוהבים רצפת עץ אבל חוששים שהילדים ישפכו עליה מים או מיץ?

פרקט עמיד במים הוא התשובה המושלמת עבורכם!

התקשרו עכשיו לרויאל פרקטים: 072-3340-710 ובחרו את הפרקט המועדף עליכם!

 

רויאל פרקטים מציגה – פרקט עמיד במים

הרבה פעמים אנשים מגיעים אלינו ואומרים שהם מאוד רוצים לרצף את ביתם בפרקט, כי הם מאוד אוהבים את המראה שלו ואת האווירה שהוא מכניס הביתה, אבל הם מאוד חוששים לעשות זאת כי הם חוששים מהמפגש של הריצוף עם רטיבות. החשש שלהם יכול לנבוע מכך שביתם חשוף למפגעי רטיבות שונים בחורף, מכך שיש להם ילדים שנוטים לשפוך נוזלים כמו מים או מיץ או פשוט מכך שהם אוהבים לנקות וקשה להם לחשוב על לנקות רצפה בלי מים. תהא הסיבה אשר תהא, אנחנו יכולים להציע לכם את הפתרון המושלם: פרקט עמיד במים.

 

הרבה יותר מעמידות במים

התכונה המיוחדת של הריצוף המדובר היא אכן עמידותו במים, אולם מעבר לתכונה זו המבטיחה 100% עמידות וחוסר התנפחות של לוחות העץ הנחשפים לרטיבות, יש לו תכונות חשובות נוספות:

  • חוסן מיוחד – פרקט עמיד במים מסווג כריצוף בעל הדרגה הגבוהה ביותר של עמידות בעומסים כבדים. כתוצאה מכך אתם יכולים להציב עליו גם רהיטים כבדים במיוחד – מבלי שייגרם לו נזק. בנוסף, פרקט זה עמיד ביותר גם בפני נזקים שעלולים להתרחש 666בכל ריצוף אחר כתוצאה מנפילה של חפצים.
  • אסתטיקה מושלמת – פרקט עמיד במים אינו מצריך התקנה של ספי הרחקה וגישור, כך שהתקנתו מאפשרת לכם ליהנות ממשטח רציף נטול "הפרעות", אשר גם תורם ליצירת תחושה של חלל גדול יותר.
  • אפשרות התקנה בכל מקום – עמידות הפרקט בפני מים מאפשרת להתקינו גם במטבח ובחדר האמבטיה, אשר הינם "מחוץ לתחום" כשמדובר בפרקטים אחרים. 
  • השקט שנשאר – יכולת ספיגת הרעש של ריצוף זה גבוהה ב-30% מזו של כל פרקט אחר, והוא תורם מאוד לאווירה שקטה ורגועה בכל מקום בו הוא מותקן.
  • התקנה פשוטה ומהירה – בזכות העובדה שאין צורך בהתקנה של ספי הרחקה וגישור, הרי שההתקנה של פרקט מסוג זה הינה קלה ומהירה.
  • וכמובן: ניקיון אמיתי – עמידותו של הפרקט בפני רטיבות מאפשרת לנקות אותו במים ובסבון, כך שניתן לשמור על סביבה נקייה באמת.

 

הטוב ביותר עבורכם

רויאל פרקטים משווקת סוגים שונים של פרקט עמיד במים, המאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שלו לאורך זמן. היכנסו אלינו עוד היום, בחרו את דוגמת הריצוף המועדפת עליכם, ובתוך זמן קצר תוכלו ליהנות מריצוף מושלם בכל חלק של הבית, כולל המטבח וחדר האמבט.

לקבלת מידע נוסף אודות פרקט עמיד במים צרו עמנו קשר – 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן