פרקט לבן משופשף

אוהבים יוקרה וייחוד?

מחפשים דרך מיוחדת להכניס אותם אל ביתכם?

פרקט לבן משופשף הוא התשובה בשבילכם.

צרו עמנו קשר עוד היום: 072-3340-710 ואנחנו ברויאל פרקטים נדאג להכניס אל ביתכם יוקרה ואווירה.

 

פרקט לבן משופשף – כשיוקרה היא אנדרסטייטמנט       

אם גם אתם נמנים על הטיפוסים האוהבים את היופי שבחיים ושואפים לאסתטיקה עדינה בבית, בסביבה ובכל אזור אחר, רויאל פרקטים גאה להציע לכם את המוצר שישנה את חייכם:

 

פרקט לבן משופשף

סוג זה של ריצוף הוא אחיו הקטן, האלטרנטיבי, המודע לעצמו והסטייליסט של הפרקט הלבן המקורי. כידוע, הפרקט הלבן זעזע את אמות הספים של עולם העיצוב, אולם הצורך בתחזוקה שוטפת שלו והבוהק שמאפיין אותו הפכו אותו לפרקט המתאים לקהל יעד מאד ספציפי. אוהבי הסטייל והאיכות שלא מוכנים לוותר על אצילות ויוקרה נהנים כיום מהפרקט הלבן המשופשף – הפרקט היוקרתי השומר על סטייל מתוחכם, אנדרדוגי, מודע לעצמו ולפעמים אפילו בעל נגיעה של סגנון רטרו.

 

אז למי מתאים הפרקט הלבן המשופשף?

 

סטייליסטים בנשמה

הפרקט הלבן המשופשף מתאים מאוד לאנשים שלא מוכנים לוותר על אסתטיקה ועל יוקרה, שחשוב להם לשמור על תחושת מרחבים בתוך הבית ושרוצים ליהנות מתחזוקה קלה ונוחה של ביתם. זאת משום שהצבע הבהיר של הריצוף אחראי על הכנסת היוקרה הביתה, והעובדה שהצבע הוא לא לבן "נקי" אלא כזה ש"מלוכלך" בגוונים של אפור, הרי שלא רואים עליו כל כתם קטן שנוצר.

 

אוהבי החיים הטובים

אוהבי החיים הטובים שבינינו לא יוותרו על ארוחה טובה בסלון, גם אם צריך להעביר את כל המטבח החוצה תוך גרירה של רהיטים. מאידך, האוהבים את ההנאות הקטנות של החיים יעדיפו שלא להרים כל לכלוך שנפל על הפרקט ובטח שלא לנקות אותו במקום. הפרקט הלבן המשופשף הוא למעשה הפתרון האידיאלי עבורם, ויאפשר להם אץ השילוב המושלם בין יופי ויוקרה ובין חיים נוחים ומפנקים.

 

כשהטבע נכנס הביתה

פרקט לבן משופשף מכניס את הטבע הביתה. העץ המשופשף בעל המראה הטבעי מכניס אליכם הביתה אווירה חמימה ונפלאה שלא מצאו בשום מקום אחר, והצבע הלבן מביא איתו את היוקרה ואת הסטייל.

לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מהשילוב המיוחד הזה לאורך זמן, צרו עמנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח להגשים לכם חלום.

אנחנו ברויאל פרקטים מסייעים לכל לקוח לבחור את סוג הריצוף  שמתאים לו ביותר, הן מבחינת הצרכים, הן מבחינת ההעדפות והן מבחינת התקציב.

אז פנו אלינו עוד היום: 072-3340-710 ותיהנו כבר מחר מחיפוי רצפה שישנה את חייכם.

דילוג לתוכן