פרקט עץ מלא

פרקט עץ מלא – לשנים ארוכות של איכות

אם אתם טיפוסים מיוחדים שאינם מסתפקים במועט, כאלה שאוהבים איכות ו/או כאלה המחפשים את המוצרים יוצאי הדופן, פרקט העץ המלא הוא הפתרון המושלם עבורכם.

פרקט עץ מלא מעניק לבית תחושות רוגע ושלווה המאפיינות בתים אירופיים שאינם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר.

אם איכות היא השם השני שלכם – צרו קשר להתקנת פרקט עץ מלא של רויאל פרקטים: 072-3340-710

 

איכות וחמימות, יוקרה וביתיות, אלו הן רק חלק מן התכונות היפהפיות והמיוחדות המאפיינות את פרקט העץ המלא. הפרקט הייחודי הינו בעל יתרונות משמעותיים, ההופכים כל חלל פנימי לקסם מפתה. הרוגע, השלווה והחמימות שמעניק פרקט העץ המלא אינם משתווים לשום תחושה אחרת שהכרתם עד כה.

 

מגיב וערני לסביבה

היתרון המשמעותי ביותר של פרקט העץ המלא הינו בהיותו חלק חי ודינמי מהבית, הפעיל בסביבה הקיימת ומגיב לה בהתאם לשינויים המתחוללים בה. בהתאם לטמפרטורה ולאחוזי הלחות, בהתאם למידת החשיפה שלו לאור או לחושך וכן לפי מידת השימוש – הופך פרקט העץ המלא חלק בלתי נפרד מביתכם. בתים בעלי חשיפה מוגברת לשמש יביאו את פרקט העץ המלא לגמישות גבוהה יותר ורכות יחסית, בעוד בתים הממוקמים באזורים קרים יותר יעניקו לכם פרקט יציב וקשיח.

 

אריכות ימים ומראה רענן

פרקט עץ מלא הינו בעל איכויות השומרות על מראה רענן למשך שנים רבות. אם אתם מחפשים תשתית יציבה ואיתנה שתשמש אתכם למשך זמן רב, הפרקט יעניק תחושה של נינוחות בהליכה בבית וקרקע איתנה לדרוך עליה. אם רעננות הריצוף חשובה לכם ואתם רוצים ליהנות מחיפוי בעל מראה חי ודינמי למשך זמן רב, פרקט עץ מלא הוא התשובה האולטימטיבית עבורכם.

 

בחירה חכמה

כיצד תדעו איזה סוג עץ לבחור? כדי לוודא כי אכן בחרתם את סוג העץ המתאים ביותר לביתכם, תוכלו להיעזר באיש מקצוע. ישנם לא מעט שיקולים אותם יש לקחת בחשבון עם הבחירה בפרקט עץ מלא:

  • האם הפרקט מגיב ללחות ועד כמה?
  • האם העץ מתכווץ בלחות או בחום?
  • האם צבעי העץ והטקסטורה שלו משתנים עם השינוי בטמפרטורה?
  • האם עליכם לקחת בחשבון טווח להתפשטות העץ?
  • מה היא שיטת הקיבוע העדיפה ביותר לפרקט שבחרתם?

שיקולים אלה הינם בעלי השפעה מכרעת על עמידותו של הפרקט למשך שנים רבות. כדי שתוכלו ליהנות מהפרקט שלכם למשך זמן רב, חשוב להיעזר באנשי המקצוע הנכונים ולבחור את הפרקט שלכם על פי שיקול דעת. אנחנו ברויאל פרקטים מכוונים את לקוחותינו ונותנים להם טיפים ומידע לבחירת הפרקט האיכותי והמתאים להם ביותר.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנות התקשרו עכשיו: 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן