פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ – איכות בינלאומית

אם אתם מעוניינים לרצף את ביתכם ביוקרה, פרקט קוויק סטפ הוא התשובה המושלמת עבורכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת התקנה מקצועית חייגו עכשיו: 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

מהו פרקט קוויק סטפ?

פרקט קוויק סטפ הינו פרקט איכותי ואמין מתוצרת חברת "קוויק סטפ", החברה העולמית האחראית על ייצור, ייצוא ושיווק פרקטים מרהיבי עין ועוצרי נשימה לרחבי העולם כולו. קוויק סטפ ידועה ברחבי העולם כולו בפרקטים האיכותיים שהיא מייצרת ומשווקת מזה שנים רבות, ואנחנו ברויאל פרקטים גאים לשווקם ללקוחותינו. אחרי הכול, קוויק סטפ היא לא עוד חברה, אלא שפה בינלאומית של איכות ומקצועיות, אמינות ונוחיות – ערכים מבוקשים ברחבי העולם כולו.

 

מגוון אינסופי של דגמים

בשל היותה חברה הפעילה בתחום מזה שנים רבות, תוכלו היום למצוא פרקט קוויק סטפ במגוון עצום וכמעט אינסופי של דגמים שונים וייחודיים. דגמי הפרקטים כולם הינם דגמים מקוריים של החברה, והם מאפשרים בחירה מתוך אינסוף צבעים ומרקמים, טקסטורות ואיכויות שונות. אין בכלל ספק: בקוויק סטפ תוכלו למצוא פרקטים איכותיים המעניקים תחושת שלווה ורוגע, ביתיות וחום.

 

האמא של היוניקליק

קוויק סטפ הינה החברה האחראית על המצאת פטנט ההתקנה המוכר בעולם כולו – התקנת היוניקליק. התקנת יוניקליק מבטיחה אחיזה יציבה ומדויקת של הפרקט למשך שנים רבות, וזאת לעומת ההתקנה הרגילה שיכולה להיות פחות בטיחותית; בשיטת התקנה רגילה ישנו סיכוי גדול ליצירת הפרשי גובה בין הפלטות השונות של הפרקט המותקן. תודות להמצאה הגאונית שמשולבת בכל פרקט קוויק סטפ, ההתקנה הינה מושלמת ומבטיחה חיבורים בגובה 0, ללא הפרשי גובה וללא סטיות בהתקנות השונות. התקנת יוניקליק כוללת נעילה מקסימלית של הפלטות למשך שנים רבות, מה שמבטיח לכם איכות ובטיחות גם יחד.

 

דרגת שחיקה גבוהה

דרגת שחיקה גבוהה מעידה על איכות למשך שנים רבות. ברכישת פרקט קוויק סטפ אתם מבטיחים לעצמכם הנאה ויוקרה למשך שנים רבות. ללא שריטות, ללא דהיית צבע וללא עיוותים במבנה – הקוויק סטפ הינו הפרקט השומר על איכותו למשך מספר השנים הארוך ביותר תודות לאיכות ולניסיון שרכשה החברה במשך השנים.

 

מנצח בכל מבחן

בזכות הקפדתה המושלמת על בטיחות, יופי, יעילות ונוחות, קנתה לעצמה קוויק סטפ שם של איכות ללא עוררין. החברה מצטיינת בייצור פרקטים תוך שימוש בחומרי הגלם האמינים ביותר ויישום טכנולוגיות הייצור הבטיחותיות והיסודיות שקיימות. רמת הדחיסות הגבוהה של הפרקט וההתאמה בין הלוחות – אלו הם רק חלק מהיתרונות הייחודיים ההופכים את פרקט קוויק סטפ לבעל שם בינלאומי שההצלחה נושאת את שמו לפניו.

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו, ועוד הרבה יותר – התקשרו עכשיו: 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן