איזה סכום צריך לקחת לפני שמתחילים שיפוץ לבית?

כאשר באים לשפץ את הבית יש שני סוגים של הכנות כלכליות שאפשר לעשות: לקבוע תקציב ולשפץ במסגרת התקציב שלנו בלבד או להכין אפיון או תוכנית לשיפוץ, לברר עלויות ולגלות כמה כסף אנו צריכים להכין עבור השיפוץ שאנו רוצים. נושא התכנון

שיפוץ לבית

שיפוץ לבית

של השיפוץ והכנת התקציב היא משהו שתצטרכו לעבור בכל מקרה ורצוי מוקדם ככל האפשר. לא רק שתוכלו לעמוד במסגרת התקציב שלכם ולהפחית את הסיכון להפתעות שונות אלא גם תוכלו לגלות חורים פוטנציאליים בתכנון שעשויים לעלות לכם כסף ולהתווסף להוצאה שאתם לא מוכנים אליה.

היערכות לקראת השיפוץ והכנת תוכנית:

בשלב הראשון יהיה עליכם לברר עלויות של חומרי גלם, עלויות עבודה ועוד. תצטרכו להכין אפיון מלא לסוג השיפוץ שאתם רוצים. יש הבדל בין להחליף את הריצוף בכל הבית לבין החלפת הריצוף באמבטיה בלבד, בין בניית חדר נוסף או בנייה של קומה שנייה. בזכות רשת האינטרנט תוכלו לברור מחירים מדויקים ככל שניתן, הערכה של כמויות וכל מה שאתם צריכים כדי לקיים את השיפוץ החלומי שלכם.

בדיקת הצעות מחיר עם קבלנים, חומרי גלם ועוד:

כעת כדאי יהיה להיפגש עם קבלן או שניים, לקחת הצעת מחיר לשיפוץ ולקבל הערכה כללית אודות מחיר העבודה, כולל חומרי הגלם וכולל הכול דרך הקבלן. חשוב לאפיין היטב את כל מה שאתם רוצים לכלול, ללא הפתעות. חשוב שתהיה לכם כימיה טובה עם הקבלן וכו'.

הכנת תקציב עמו נרצה להגיע לשיפוץ:

לבסוף יהיה עליכם להכין את התקציב הנדרש. אם התקציב הנדרש הוא 100 אלף שקלים לדוגמה, כדאי יהיה להכין עוד 20-30 אלף שקלים ליתר ביטחון. לעתים רבות במהלך שיפוצים יש הפתעות, משהו נשבר וצריך לתקן, לא לקחנו בחשבון עבודה מסוימת וכו'. אז אם אתם צריכים הלוואות לשיפוץ הבית תוכלו לפנות אל גופים חוץ בנקאיים שונים המספקים הלוואות אלה, להיעזר בהם לגבי בחירת הסכום הנדרש לכם וההוצאה החודשית הצפויה ולהתחיל לקדם את חלומות השיפוץ שלכם.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן