איך בוחרים פרקט לחדר שינה

פרקט לחדר שינה

פרקט לחדר שינה

המגמה של התקנת פרטים בחדרי הבית כוללת בדרך כלל את חדרי הילדים, חדר השינה, חדר המשחקים וחדר העבודה.

היתרונות של פרקט לחדר שינה

פרקט בחדר שינה הוא פריט נוח מאד מכמה סיבות:

  • הטמפרטורה של לוחות העץ בקיץ ובחורף הוא כמעט זהה ולכן בחורף מרגישים שדורכים על פרקט שהוא בטמפרטורה נעימה ולא קרה כמו בסוגים רבים של מרצפות. גם בקיץ הדיירים נהנים מטמפרטורה נעימה שהיא אינה חמה מאד, כמו רמת הטמפרטורה מחוץ לבית.
  • עקב טמפרטורה זו לאורך כל השנה, נוח מאד לרדת מהמיטה ולהיתקל בלוח העץ בטמפרטורה הממוצעת ולא להיתקל באריחים קרים בחורף, או חמים בקיץ.
  • הימצאותו של לוח פרקט על הרצפה יוצר מרקם נעים ונוח מאד לדריכה ולכן בני משפחה רבים נוהגים להסתובב יחפים לאורך כל השנה ולעיתים גורבים גרביים בלבד בחורף.
  • התחזוקה שלו קלילה מאד ותוך פרק זמן קצר מאד, כל המשטח נקי ויבש.

בחירת פרקט לחדר שינה

ההיצע של הפרקטים הוא גדול מאד, קיימים כמה סוגים ואין ספור דגמים וגוונים. כאשר מדובר במבחר של דירות למכירה בקרית ביאליק מעצבי הפנים מסייעים ללקוחות לבחור את הדוגמה הנכונה עבורם בהתאם לקו העיצובי של הבית.

אם הנראות של הבית היא בסגנון כפרי, אפשר לבחור בפרקט מעץ אלון מלא. הוא יוסיף יופי רב לבית כולו, כיוון שמדובר בעץ מאסיבי בעל נוכחות דומיננטית מאד. בחלק מהדוגמאות אפשר לראות את הטבעות המקיפות את העץ שנותרות סביב, דבר המעניק תחושה שהטבע נמצא בתוך הבית.

אם הבחירה היא בעיצוב מודרני, קלאסי או אלקלטי, בוחרים בדרך כלל בפרקטים למינציה. מדובר בפרקט סינתטי באיכות משובחת אשר מיוצר משלש שכבות אשר דבוקות זו לזו המפעלים המייצרים את הלוחות הללו משתמשים בטכניקות חדשניות ולכן התוצאה היא לא פחות מפרקטים מושלמים.

בהתאם לרהיטים הקיימים בחדר או אלו שהוזמנו עבור דירות בקרית ביאליק, בוחרים את הסטריפים שישתלבו איתם באופן היפה ביותר. אפשר לבחור לוחות בגוונים חלקים רבים בכל מגוון קשת צבעי העץ הקיימים או לחלופין בסטריפים ייחודיים שיש בהם נראות של טבעות העץ, או כמה גוונים המשולבים זה בזה במרקם יפהפה.

אופציה נוספת היא להתקין פרקט פישבון, מדובר בפרקט הקרוי כך כיוון שצורתו בתום ההתקנה מזכירה עצם של דג. מדובר בהתקנה ייחודית של הסטריפים באופן אלכסוני במיומנות רבה. התוצאה היא מרהיבה ביופייה והופכת כל חדר שינה ליצירת אמנות מדהימה.

אחד הדברים המומלצים כשקונים דירה זה להתקין לוחות פרקט איכותיים של קוויק סטפ, שיבטיחו הנאה עצומה מהפרקטים לאורך זמן רב לאור איכותם יוצאת הדופן.

אופציה נוספת היא להתקין מערך חימום תת רצפתי ורק לאחר מכן להתקין את הפרקטים וכך נהנים מטמפרטורה גבוהה יותר בחורף.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן