הכל על הובלה והרכבה של פרקטים

פרקטים

יותר ויותר ישראלים משתדריגים בפרקטים לבית, ולמשרד. הסיבות לכך הן רבות: המראה העיצובי והקלאסי אשר הפרקט מקנה לבית, נוחות של הניקיון שלו, וכך שהינו בטוח יותר בניגוד לרצפת אבן ופחות קר בחורף. כל אלה הופכים את הפרקט לפתרון מושלם לעיצוב. אנשים רבים חוששים מכך שהרכבה של פרקט היא תהליך מסובך ובעצם מן שיפוץ קטן מפני עצמו אך כאשר ההרכבה נעשית בצורה מקצועית ההרכבה של הפרקט היא פשוטה ביותר.

איך לחסוך בעלויות בקניית הפרקט

כאשר אתם רוכשים פרקט, ההובלה וההרכבה של הפרקט מהחברה עלולה לעלות לכם סכומים עצומים ולא הוגנים ביחד למחיר של הפרקט עצמו אשר הינו הוצאה לא קטנה בכלל. לכן מומלץ לפנות אל חברת הובלה חיצונית, אך חשוב שהחברה תהיה אמינה ומקצועית ביותר כך  שתהיו בטוחים שהפקט אכן יגיע בשלמותו ובמהירות. פרמטר נוסף לפיו צריך לבחור את חברת ההובלה היא שהחברה גם תבצע את ההרכבה של הפרקט, לשם כך צריך לבדוק כי אכן לחברה יש את הניסיון הדרוש בתחום.

איך מרכיבים פרקט?

אופן ההרכבה של הפרקט חשוב לא פחות מאיכות העץ וההתאמה של הפרקט לחדר כדי להבטיח שהפרק ישרת אתכם לשנים רבות, וישמור על המראה המיוחד שלו. התקנה לא נכונה עלולה לגרור הוצאות כספיות מיותרות והתעסקות מיותרת אשר תגרום לכם לכאב ראש ועוגמת נפש. לאחר שפניתם אל חברת ההובלות חשוב לבדוק כי החברה אכן מתמחה בהרכבת והתקנת הפרקט, כמו כן, שימו לב  מה הוא סוג הפרקט שלכם. ישנם שלושה סוגים להם שלוש התקנות שונות:

פרקט למינציה- הפרקט מותקן על גבי ספוג, כאשר הרצפה מוכרחה להיות מפולסת. במידה והרצפה שלכם לא מפולסת על המתקינים לבצע פילוס בעזרת בטון מיוחד, לאחר מכן תצטרכו להמתין 48 שעות עד שיהיה אפשר להתקין את הפרקט.

פרקט טבעי- פרקט טבעי גם כן מותקן על גבי ספוג, למעשה הוא נדבק ע"י דבק ללא סולבנטים. כדי לבצע התקנה של פרקט טבעי ישנה חשיבות לכך שהרצפה תהיה יבשה לחלוטין על המתקינים לבצע בדיקת לחות לפני ההתקנה כדי לוודא שהפרקט אכן יחזיק מעמד. זו היא בדיקה קריטית אשר אין לוותר עליה.

פרקט גושני- פרקט זה מותקן באמצע דבק וסיכות לרצפה אשר יש להכין לפני ההתקנה

אמנם הרכבת פרקטים נשמע כמו תהליך לא מסובך במיוחד אך ההקפדה על כל השלבים והבדיקות הן הכרחיות לכך שהפרקט אכן יחזיק מעמד. לפרקט יכולות להיווצר בעיות שונות עקב התקנה לא נכונה כגון: פרקט מנופח, גבשושים, ואף רווחים בין הקורות. כאשר אתם פונים אל חברת הובלה של הפרקט וודאו כי המחיר כולל גם את ההובלה, ציוד נלווה, ופינוי פסולת. עם התקנה מקצועית לא תצטערו שבחרתם להתחדש בפרקט לחדר.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן