פינות אוכל יוקרתיות

פינות אוכל הן ריהוט חשוב ביותר בכל בית, כיוון שכל בני המשפחה יושבים במיקום זה סביב השולחן ונהנים מארוחות משותפות, בעיקר בסופי השבוע ובחגים.

בחירה של ריהוט אקסקלוסיבי

בעלי נכסים רבים מעוניינים לבדל את הנראות של ביתם מבתים אחרים ולכן הם מעוניינים להזמין ריהוט אלגנטי שהוא יוצא דופן. הם מתכננים לבד או בסיוע של מעצב הפנים את השולחן האידאלי עבורם. זאת על פי המידות של המרחב שבו תמוקם פינת האוכל. שיהיה די מקום לפתיחה של השולחן, להצבת הכיסאות ושלא תהיה צפיפות כאשר כל האורחים ישבו סביב השולחן היפהפה.

ברוב המקרים הלקוחות מעוניינים להזמין שולחן וכיסאות מעץ מלא, כדי ליצור שילוב מנצח של יופי ושל מאסיביות, לנוחות מקסימלית של כולם. בנוסף לעץ יש אפשרות לשלב בייצור גם חומרי גלם מעולים אחרים שהם יוסיפו יופי ייחודי למתחם זה. התוספות עשויות להיות רגלי מתכת מדהימות, שיש, או כל חומר אחר כיד הדמיון הטובה על המתכננים.

התאמת ריהוט יוקרתי

כאשר מרהטים בית בריהוט ייחודי על פרקט מאיכות טובה, זה משרה במרחב יוקרה עצומה. פינות אוכל יוקרתיות יוסיפו מראה אקסקלוסיבי לכל בית ובמיוחד אם הותקנו בו פרקטים מעץ מלא, שנראות בהם הטבעות המקיפות את העץ.

פינות אוכל יוקרתיות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים בלבד, אשר מעניקים טאץ מיוחד של יצירת האומנות לכל בית, כיוון שמדובר בייצור של דגם בודד בלבד ולכן לא יהיה אפשר לראותו באף מקום אחר.

יש פינות אוכל יוקרתיות מעץ מלא שהן עגולות, מלבניות או מרובעות וזאת לפי ההתאמה לחלל הבית. השולחנות מיוצרים מעצים כמו: עץ אלון, ליבנה וגושני.

התאמה של הריהוט לחלל הביתי

כאשר מזמינים ריהוט לפינת האוכל יש להביא בחשבון את ההרמוניה העיצובית עם הריהוט בסלון שממוקם בדרך כלל קרוב לשולחן האירוח. לכן בוחרים צבעים דומים או גוונים שמשתלבים, כדי ליצור המשכיות.

מעבר לכך יוצרים התאמה גם לנראות של ארונות המטבח, כדי ליצור שייכות כיוון שמנות המזון מגיעות מהמטבח ומועברות לפינת האוכל ולכן גם כאן צריכה להיות נגיעה של התאמה.

בחירה של יצרן רהיטים

כאשר מעוניינים להזמין רהיטים מיוחדים, המגמה היא לקבל המלצות מחברים ומקרובי משפחה על יצרנים מקצועיים ביותר, אשר הם הזמינו אצלם פריטים מסוימים והיו מרוצים מהעבודה המיומנת ומהתוצאה הסופית. לאחר שמתרשמים מהעבודות המקצועיות של המפעל, מזמינים בראש שקט את הדגם המתאים ביותר.

SS

התגובות סגורות

דילוג לתוכן