פרקטים – מה כן ולמה לא?

אנחנו מוצאים היום את רצפת הפרקט בהרבה מאוד מקומות. אם ז בבתים פרטיים ואפם זה במשרדים. בחנויות כמו במרפאות. לא לחינם בוחרים אנשים לרצף את הבית או כל מבנה אחר בפרקט. זאת בגלל כל היתרונות שיש לפרקט וכל מה שנוצר בעזרת הריצוף מהסוג הזה. אז אנחנו כאן כדי ללמוד מעט על הריצוף הזה להבין למה זה כדאי וגם, למה לא תמיד זה יהיה הדבר הנכון והמושלם.

היתרונות של רצפת הפרקט –

אז אמרנו שיש הרבה יתרונות לרצפת הפרקט ולא לחינם הפרקט הצליח לכבוש במקומות רבים את רצפת האבון המסורתית. נוכל למנות את היתרונות כאשר הבולטים ביניהם הם –

  • אווירה ויופי – הפרקט הוא מוצר יפה. כל חלל שיש בו רצפת פרקט נראה הרבה יותר יפה, הרבה יורת נעים לעין וגם יוצר תחושה של חמימות ונעימות במקום.

אי אפשר להשוות את רצפת האבן הנוקשה והקרה, יפה ככל שתהיה לרצפת הפרקט שמעצם היותה היא משדרת חום, ביתיות ואווירה מזמינה ומכילה.

  • רצפה שבולמת זעזועים – הפרקט הוא חומר רך. מדובר ברצפה שנחשבת בטוחה הרבה יותר עבור ילדים קטנים וגם עבור אנשים מבוגרים. גם אם הן נופלים, התוצאה לא תהיה כמו נפילה על רצפה מאבן. כך גם עם מוצרים או חפצים וכלים מסוגים שונים שנופלים על רצפת הפרקט, הם לא תמיד יינזקו או יישברו כמו שיקרה על רצפת האבן.
  • בידוד מפני חום וקור – הפרקט הוא חומר מבודד. הוא לא מבעיר את החום או את הקור המגיע מבחוץ. יש לזה יתרונות רבים ובעיקר בבתים עם ילדים קטנים שם הם שוהים שעות רבות על הרצפה. הפרקט תהיה הרבה יותר נעימה ומזמינה עבורם.
  • בידוד מרעשים – הפרקט הוא חומר מבודד. גם רעשים מסוננים בעזרתה ואם אתם רוצים ליהנות ממקום שקט בלי לסבו רעשי חוץ, רצפת הפרקט תתרום לכל תרומה נכבדה ממש.
  • תחזוקה נוחה וקלה – את הפרקט לא קשה לתחזק. הרצפה הזו נשארת יפה ונקייה ובלי מאמץ רב אתם מחזירים אותה למצבה הקודם.

התקנה נכונה של הפרקט

בכל מה שקשור להתקנה של הפרקט חשוב לשים דגש על בחירה נכונה בפרקט הנכון. יש סוגים שונים של פרקט וההתאמה הנכונה והבחירה במוצר הנכון הם קריטיים  ממש כדי לקבל את התועלת הרצויה מהמוצר.

יש את הפרקט שהוא עשוי מעץ והוא למעשה הדבר האמתי. לא הרבה אנשים עושים בהם שימוש כיום. זאת בגלל החסרונות של החומר והקושי לתחזק אותו בצורה איכותית וטובה. למרות שזה בעצם הדבר האמתי, רבים הם הלקוחות ואפשר לומר שכמעט כולם בוחרים ללכת על פרקט למינציה ועל חיקויים אחרים. הם מרוויחים את היתרונות של הפרקט לצד דילוג על החסרונות הבלתי מבוטלים.

לצורך ניסור רצפת בטון והתקנה של פרקטים יש לפנות אל אנשי מקצוע מומחים כדי לקבל את המענה המושלם.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן