ריצוף פרקט לבית

חושבים על ריצוף פרקט לבית?

אתם בדיוק במקום הנכון.

כאן תוכלו לקבל את כל המידע אודות סוגי הפרקטים השונים, כשצוות המומחים של רויאל פרקטים זמין לשירותכם לכל שאלה.

בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ובין אם אתם צריכים ייעוץ מקצועי בנוגע לחיפוי העץ הנהדר הזה – התקשרו עכשיו: 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

רכות אינסופית                                                             

ביתנו הוא המקום הבטוח בו אנו רוצים להתהלך בסוף יום בגרביים או בנעלי הבית בתחושה נעימה, חמימה ורכה. ריצוף פרקט לבית, נכון להיום, הינו הבחירה המועדפת על מרבית בתי האב בישראל, תודות למראה המלכותי שהוא מעניק למקום, תוך הכנסת אווירה חמימה ונעימה, עוטפת ומכילה.

הסוגים השונים של ריצוף פרקט לבית

פרקטים לבית מתחלקים לכמה סוגים עיקריים, כאשר השניים המרכזיים מבוקשים כל אחד בתחומו ועונים על צרכים ייחודיים שונים: פרקט עץ טבעי ופרקט למינציה. העץ הטבעי, כידוע לכל, מכניס הביתה אווירת חמימות וביתיות, נינוחות ושלווה. פרקט הלמינציה הינו בעצם פיתוח טכנולוגי רב רושם, שנועד למלא את הפונקציות החסרות בפרקט העץ הטבעי: פרקטיות, עמידות, מראה אחיד ומחיר נוח.

פרקט העץ הטבעי – שלמות שברירית

ריצוף פרקט לבית הינו בעל שם יוקרתי בזכות מראהו הייחודי ובזכות התחושה החמימה בה הוא עוטף את הסביבה. הפרקט הטבעי עשוי מסוגים שונים של עצים, ואם אתם לא חוסכים בכסף ואין לכם ילדים קטנים או בעלי חיים, פרקט העץ הטבעי יכול לתת את המענה המושלם לצרכיכם. פרקט העץ הטבעי מתחלק לשני סוגים עיקריים:

עץ מלא

פרקט עץ העשוי מפלטות עץ העשויות ממקשה אחת, ללא חיבורים והדבקות. פרקט זה עשוי בדרך כלל מעצים כגון אלון, בוק או דובדבן, המעניקים לו את מראהו העדין והיוקרתי.

עץ שכבתי

בדיוק הפוך מהעץ הגושני, העץ השכבתי כולל שתיים, שלוש ואפילו חמש שכבות של עץ. ברוב המקרים, השכבה העליונה של הריצוף הזה תהיה עשויה עץ מלא. מחירו של הפרקט עולה ביחס ישר למספר השכבות.

—————————————————————————————————————————-

חשוב לדעת!

בבחירת עץ לפרקט טבעי יש להקפיד על עוביו, המהווה ערובה לעמידות הפרקט. רוב הפרקטים העשויים עץ טבעי יהיו בעובי של 22-10 מ"מ, כשהעובי הסטנדרטי ביותר הינו של 19-18 מ"מ.

—————————————————————————————————————————-

פרקט למינציה – ליהנות מכל העולמות

כאמור, פרקט הלמינציה הינו השילוב המושלם בין פרקטיקה לבין יוקרה המושגת באמצעות מראהו הייחודי של הפרקט. למינציה איננה עץ טבעי, אלא עץ דחוס שיוצר בטכנולוגיה ייחודית הנקראת HDF. על החומר מדפיסים את מראה העץ ומצפים בלמינציה המעניקה למשטח את ההגנה הדרושה לו. אם אתם רוצים ליהנות מכל העולמות – פרקט למינציה הוא בדיוק עבורכם.

לפרקט למינציה מספר סוגים עיקריים:

  • 3AC – רמת שחיקה גבוהה.
  • AC4 – שכבת הגנה בינונית המעניקה לדגם את הפופולריות שלו במשרדים ובדירות.
  • 5AC – פרקט למינציה בעל שכבת הגנה חזקה. פרקטים אלו מתאימים למבני תעשייה.
  • 6AC – הפרקט בעל שכבת ההגנה החזקה ביותר ולפיכך הוא מיועד בעיקר לקניונים ולמקומות ציבוריים.

לא משנה איזה סוג תבחרו, אין ספק שבחירת ריצוף פרקט לבית היא בחירה מושלמת עבורכם.

התקשרו עכשיו: 072-3340-710 וצוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת הפרקט המתאים לצורכיכם.

לשירותכם תמיד,

צוות רויאל פרקטים.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן