כמה נפוצים פרקטים בהדבקה אצל מעצבי פנים?

בחירה נכונה של פתרונות ריצוף עוברת בהתייעצות עם בעלי מקצוע מהתחום של עיצוב פנים. אבל אם בודקים את זה לעומק, רואים שכיום רוב בעלי המקצוע נותנים עדיפות לסוגים שונים של ריצוף עץ – אז מעניין לברר עד כמה זה נפוץ

האופן שבו בוחרים ריצוף פנים משפיע על כל חלל הפנים של החדר. בטווח הקצר, זה בדיוק מה שקובע את האווירה בחלל הפנים ואת הרושם הראשוני שאותו יקבלו חברים, קרובים ובני משפחה שמגיעים לבקר. בטווח הבינוני והארוך, פתרון הריצוף חשוב כי הוא קובע עד כמה יהיה קל לנקות את החדר והאם הוא יהיה עמיד בפני בלאי ושחיקה.

הפתרון הכי טוב עבור בחירה נכונה של פתרון ריצוף הוא להתייעץ עם מעצבי פנים ואנשי מקצוע. במהלך התייעצות כזו, רואים למשל את הביקוש הגבוה לדגמים מובילים של פרקטים ואת העובדה שהם מהווים אלטרנטיבה גם לפתרונות ריצוף מסורתיים יותר.

היתרונות של ריצוף מעץ

סוגים שונים של פרקטים משומשים או חדשים יכולים להתאים עבור עיצוב חלל הפנים של הבית. אם בודקים את זה לעומק, רואים למשל שמעצבי פנים ממליצים על פרקטים בהדבקה גם עבור דירות חדשות וגם עבור בתים קיימים. בדירות חדשות, משתלם יותר להתקין פרקט בהדבקה מאשר ריצוף אחר. בבתים קיימים, המשמעות של הדבקת פרקטים היא שלא צריך להרים את הריצוף הישן גם במהלך השיפוץ.

פרקטים מעץ טבעי או סינתטי יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, הם מתכתבים עם סגנון עיצוב כפרי ומודרני וקל לנקות אותם. בגלל שלמעצבי פנים יש את הניסיון הנדרש, הם יודעים לזהות את היתרונות האלה עבור הלקוחות ולהכווין אותם לבחירת פתרון הריצוף המושלם עבורם.

איך בוחרים את הפרקטים הנכונים?

העובדה שסוגים שונים של פרקטים בהדבקה מאוד נפוצים אצל מעצבי פנים לא באה על חשבון האחריות של הלקוח. בכל הנוגע אל הגדרת מסגרת התקציב או בחירת הדגם המועדף, ההחלטה היא בסופו של דבר של בעלי הדירה או הבית. בלי קשר, כדאי לנצל את ההזדמנות של התייעצות עם מעצבי פנים ולקבל המלצות על חברות מובילות שמייצרות פרקטים.

קטלוג של חברות כמו רויאל פרקטים למשל יכול להיות דרך טובה למצוא את פתרון הריצוף המושלם. אם שואבים השראה מתוך קטלוג כזה, רואים בבירור כיצד פרקטים משתלבים עם אלמנטים אחרים של עיצוב בתוך חלל הפנים של הבית ומה אפשר לעשות כדי להבליט אותם.

טיפים לתחזוקת פרקטים

פרקטים בהדבקה נפוצים מאוד אצל מעצבי פנים כי הם מקבלים עליהם פידבקים טובים מצד הלקוחות. אבל אחת הסיבות לכך שהפידבק חיובי, היא שקל לנקות אותם. אז כדי ליהנות מיתרונות כאלה, חשוב לנקות את הפרקטים רק עם חומרי ניקיון מתאימים ובלי כמויות גדולות מדי של מים.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן