פרקטים אור יהודה

חולמים על שינוי בבית? רוצים לתת לבית מראה יוקרתי שיעשה שינוי אמיתי, אך במחירים אטרקטיביים? רויאל פרקטים מתקינה פרקטים גם באור יהודה! התקשרו לטלפון 072-3340-710!

האם כבר הרבה זמן אתם חולמים על פרקט כשינוי וכשיפוץ האוירה בבית? חברת רויאל פרקטים, החברה הגדולה מסוגה בארץ, פועלת בכל רחבי ישראל: צוות העבודה מתקין פרקטים אור יהודה, כמו גם בשאר ערי המפתח בארץ. כך תוכלו לחסוך משאבים יקרים כמו זמן ואנרגיה, ושלא לדבר על עלויות מיותרות כמו דלק עד למקום בו תוכלו לבחור את סוג הפרקטים המתאים ביותר עבורכם. עכשיו הנגישות והמגוון זמינים לחלוטין, ובמרחק נגיעה מאזור מגוריכם.

 

מגוון הפרקטים

ישנו מגוון רחב של סוגי חומרים מהם מורכבים הפרקטים, כאשר המחירים נעים בין 40 ₪ ל- 400 ₪. בכל פרקט ובכל התקנה, יש להתחשב בסוגים אלו על פי הרצון שלכם, וכמובן במיקום הפרקט: בין אם אתם מעוניינים בהתקנת פרקט באמבטיה, בחוץ, בסלון או במרפסת – לכל התקנה כזו דרושה מיומנות, וכאמור סוג עץ אחר.

 

הפרקטים של רויאל פרקטים

  • פרקט עץ מלא או פרקט גושני – מגיע בדרך כלל עץ אלון או דובדבן, הנחשבים כעצים איכותיים ועמידים. כמו כן, הם מגיעים כמקשה אחת לא מעובדת, ומהם מרכיבים את קורות העץ.
  • פרקט עץ שכבתי – מורכב משני עצים (דו שכבתי), שלושה (תלת שכבתי) ואפילו חמישה (רב שכבתי). גם כאן נעשה שימוש בעצי אלון ודובדבן, אך משולבים גם עץ אורן או כל עץ לבן חזק אחר. כמו כן, על מנת לחזק פרקט מסוג כזה, העצים מעורבבים עם נסורת ודבק.
  • פרקט למינציה – זוהי תחלופה סינטטית, ולרוב זולה יותר מהפרקטים המורכבים באחוזים גבוהים מאשר עצים טהורים. בפרקט זה יש שבבי עצים דחוסים המחזקים אותו.
  • גימור הפרקט – בסיום התקנתו, יש לצפות את הפרקט באחת משתי האפשרויות הבאות: לכה או שמן. לכל אחד היתרונות שלו, ומתן מראה שונה לפרקט. ניתן להתייעץ עם צוות המומחים של החברה, שיכולים לעזור לכם בהחלטה ולהגיע ביחד איתכם לכדי סיפוק מלא של רצונכם.

 

פרקטים באור יהודה – שקיפות מלאה מול הלקוחות

רויאל פרקטים היא חברה המבינה את צרכי לקוחותיה היטב. החברה דורשת מכל צוות אשר יושב בכל עיר או יישוב, לעבוד באמינות אל מול הלקוח. למה הכוונה? תכנון וביצוע מול הלקוח באישורו המתמיד. ייעוץ והכוונה על ידי ידע קודם מעמיק.

רוצים לעשות שינוי אמיתי בבית? התקשרו עכשיו לרויאל פרקטים 072-3340-710, ותופתעו מהמחיר! גם לכם מגיע להתחדש!

דילוג לתוכן