פרקט לחדר ילדים

פרקט לחדר ילדים – הדרך המושלמת לעיצוב החדר

רוצים להכניס חמימות לחדר הילדים?

חשוב לכם שהילדים לא ירוצו יחפים על רצפה קפואה?

פרקטים לחדר ילדים הם בדיוק התשובה.

אצלנו ברויאל פרקטים תמצאו מגוון רחב של פרקטים ייעודיים לחדרי הילדים, שיאפשרו להם ולכם ליהנות מכל היתרונות.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנות התקשרו עכשיו: 072-3340-710 ונשמח לעמוד לשירותכם.

למה דווקא פרקט?

הרבה אנשים חושבים, שחיפוי עץ, בין אם הוא טבעי ובין אם הוא סינתטי, לא מתאים לחדרי ילדים. הסיבות להלך מחשבה זה הן בדרך כלל אלה: המראה היוקרתי שלא מתאים לעיצוב של חדרי הילדים, העבדה שהריצוף יכול להישרט ולהישחק והעובדה שילדים נוטים לשפוך משקאות ולהכתים את כל מה שנקרה בדרכם. אבל, המציאות שונה לגמרי, ואפשר בהחלט להגיד שהיא אפילו הפוכה: ריצוף העץ שהפך להיות פופולרי ומבוקש עבור חדרי שינה "הוריים", הוא הבחירה המושלמת גם עבור חדרי הילדים.

הנה לפניכם כל הסיבות לכך שגם אתם תכניסו פרקט לחדר הילדים:

  • חמימות שאין כמותה – הרבה פעמים מדברים על היוקרה שמכניס ריצוף עץ איכותי לכל חלל בו הוא מתקן, אולם אי אפשר להתעלם מתחושת הביתיות החמימה שנלווית אליו. מכיוון שתחושה זאת רצויה ביתר בחדרי ילדים, הרי שהכנסת פרקט לחדר ילדים היא פעולה רצויה ביותר. האווירה החמימה תשרה על הילדים רוגע ותוסיף הרבה מאוד להרמוניה הביתית שלכם.
  • אפשר גם לתקן – אז אמנם הילדים הרבה פעמים רצים, משתוללים ושופכים, והדבר עלול לפגוע גם ברצפת הפרקט,  אולם היתרון הגדול הוא שרצפה שכזאת הרבה יותר פשוט לתקן מכל רצפה אחרת. מעבר לכך, אם תרכשו את הפרקט הנכון (מעצי אלון, טיק, דובדבן ברזילאי, מייפל ועוד, שאינם נשרטים או נשחקים בקלות), תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן וכאמור – גם אם ייגרם נזק, ניתן יהיה לתקן ולהחזיר לפרקט את מראהו המקורי.

רויאל פרקטים לחדרי ילדים

אצלנו תוכלו למצוא מגוון פרקטים המתאימים להתקנה בחדר הילדים, בשלל דוגמאות ובמבחר גוונים. אתם מוזמנים להתרשם מסוגי הריצוף השונים כאן באתר, ולהגיע או אולם התצוגה שלנו כדי לבחור את הפרקט המתאים ביותר לחדר הילדים שלכם.

לקבלת מידע נוסף התקשרו עכשיו ל 072-3340-710 וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת פרקט לחדר ילדים.

דילוג לתוכן