פרקטים בפתח תקווה

פרקטים מעניקים לחלל מראה אלגנטי, הרמוני ומעודכן, ותמורת מחיר הוגן גם אתם תוכלו לשדרג את ביתכם עם פרקט איכותי. פנו לחברת רויאל פרקטים לפרטים נוספים וייעוץ חינם: 072-3340-710

אחת המגמות הבולטות ביותר כיום בתחום עיצוב הפנים היא הרכבת פרקט. מעבר לפונקציונאליות הרבה שהוא מציע, מדובר בפריט עיצובי מרשים שמשדרג כל חלל, ובקלות הופך אותו להרמוני ומזמין. לכן, אם גם אתם מחפשים פרקטים בפתח תקווה, אנו בחברת רויאל פרקטים נשמח להעמיד לרשותכם את הידע שלנו, את אנשי הצוות המיומנים ואת מבחר המוצרים העשיר במחירים טובים.

פרקטים בפתח תקווה – פרקט מעץ מלא או למינציה?

מי שמחפש פרקטים בפתח תקווה בוודאי נתקל בהתלבטות: האם להרכיב פרקט מעץ מלא או למינציה? הרי בדומה לפרקטים אחרים הנמכרים ברחבי הארץ, גם פרקטים בפתח תקווה מציעים לצרכן מבחר עשיר של פרקטים הנבדלים זה מזה באיכות, בסגנון העיצובי וכמובן בחומר הגלם ממנו הם עשויים. אנו ברויאל פרקטים מציעים התקנה של כל סוגי הפרקטים, ולהלן השיקולים שיש לקחת בין סוגי הפרקטים העיקריים:

  • פרקט מעץ מלא – מצד אחד מדובר בפרקט שהוא יחסית יקר, והוא דורש טיפול שוטף קפדני הכולל פוליש והימנעות ממגע עם מים וחומרי ניקוי כימיים. אך מצד שני, פרקט מעץ מלא מעניק לבית תחושה חמימה יותר, מראה אלגנטי ותחושת יוקרה.
  • פרקט למינציה – מצד אחד, פרקט למינציה המהווה תחליף סינטטי לעץ, הוא מאוד זול ונגיש היום לכל בית ולכל כיס. יש מגוון עצום של עיצובי פרקט למינציה, בצבעים ובסגנונות שונים, וכן הוא קל לניקוי, לא דורש תחזוקה שוטפת, עמיד וזול בהתקנתו. בנוסף, ניתן לפרק אותו בקלות ולהרכיבו מחדש. מצד שני, פרקט למינציה הוא לא חומר טבעי, ויש אנשים שרגישים לכך מבחינה בריאותית, מה גם שהוא נראה פחות מרשים מעץ מלא.

פרקטים בפתח תקווה – כמה זה עולה?

אנו מציעים לכם התקנה נוחה של פרקטים בפתח תקווה, ופורשים בפניכם שורה ארוכה של אופציות לפרקט איכותי, ובמחיר כדאי. באופן כללי, המחירים נעים בין 40 ל- 400 ₪ (לא כולל התקנה), כך שהפערים בין אותו המוצר יכולים להיות גבוהים. אנו מעמידים לרשותכם צוות עבודה מקצועי, שלא מתפשר על איכות ההתקנה ויקפיד בכל פרט ופרט עד לשביעות רצונכם המלאה.

אנו ברויאל פרקטים מציעים התקנת פרקטים בפתח תקווה באיכות גבוהה ובמחרים כדאיים. פנו אלינו עוד היום בטלפון 072-3340-710 ונשמח לסייע לכם בכל שאלה!

דילוג לתוכן