מהם היתרונות של שילוב פרקט במטבח?

אם יש חלל בבית אותו אנחנו אוהבים במיוחד לעצב, זהו חלל המטבח הביתי שלנו, האחראי לכל הארוחות הביתיות והמפגשים מסביב לשולחן שאכן גורמים לנו להרגיש את האווירה הביתית המיוחדת. ואם אתם מעוניינים לשלב עיצוב מיוחד עם האווירה הביתית של המטבח, פרקטים במטבח יספקו עבורכם את הפתרון המושלם

כשאוכל ועיצוב נפגשים במקום אחד

כולנו אוהבים לעצב ולסגנן את מראה הבית שלנו, בהתאם לקווי העיצוב החדשים הקיימים בשוק ובהתאם לאופי ולסגנונות שאנחנו אוהבים. מבין כלל חללי הבית, נראה כי ישנו חלל אחד אותו אנחנו אוהבים במיוחד לעצב ולדאוג שייראה מיוחד ומזמין – המטבח הביתי שלנו.

מטבחים מעוצבים מהווים למעשה שילוב מושלם בין נראות ייחודית לבין האווירה הביתית שאנחנו מנסים לשדר, במיוחד במטבח בו אנחנו מכינים את המאכלים הביתיים המככבים בכל ארוחה ומפגש משפחתי, כשאחד הטרנדים הבולטים והנפוצים בכל חברת מטבחים הם פרקטים, היוצרים את השילוב האידיאלי בין העיצוב המיוחד, לבין האווירה הביתית החמימה והנעימה.

 

איזה סוגי פרקטים יתאימו למטבח?

מהיכרותנו את עולם הפרקטים, השילוב בין פרקט לבין מטבח אולי לא נראה לנו מוצלח כל כך במחשבה ראשונה, בעיקר בגלל מאפייני המטבח העיקריים – בישול ושטיפה, אך למעשה, הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו הביאה לכך שניתן למצוא כיום מגוון פרקטים עמידים וחזקים במיוחד, באופן שיאפשר לנו ליהנות מהם אף בחלל המטבח הביתי שלנו.

כשאנחנו מדברים על פרקטים עמידים למים ולנזקים שונים, כמו בלאי ושריטות למיניהן, אנחנו מדברים בעיקר על שני סוגי פרקטים עיקריים:

  • פרקט למינציה – זהו פרקט סינטטי, העשוי מכמה שכבות שונות, שהעליונה מביניהם היא שכבת הלמינציה, המעניקה לפרקט זה את שכבת ההגנה האיכותית שלו.
  • פרקט פולימרי – חומר הפולימר המצפה פרקט זה, מספק לו הגנה מלאה מפני מים ומאפשרת להציב אותו גם בחללים בעלי סביבה רטובה ואחוזי לחות גבוהים במיוחד.

 

מטבחים ופרקטים – כל היתרונות

אחד היתרונות הבולטים שיש לפרקטים בכלל ולשילוב שלהם עם מטבחים מעוצבים הוא העיצוב החמים והנעים שהפרקטים משרים בכל חלל בו הם נמצאים, המצליחים אף לדמות את המראה הטבעי של פרקט העץ המקורי. כמו כן, במידה וקיים ריצוף פרקט כבר בשאר חדרי הבית, השילוב של הפרקט במטבח יוכל להשלים את קו העיצוב הכללי של הבית.

פרקטים אמנם דורשים תחזוקה שוטפת ונכונה, אך מבחינת אפשרות הניקוי שלהם, מדובר ללא ספק ביתרון משמעותי, כשניתן להשיג מראה נקי ומצוחצח גם מבלי לשפוך דליים של מים ולהחיל לשפשף ולגרוף את כמויות המים.

 

 

 

אז מהיכן קונים פרקטים למטבח?

פרקט מעוצב הוא ללא ספק תוספת ייחודית למטבח שלכם, אך חשוב לוודא כי אכן מדובר בפרקט איכותי שאכן יתאים לקו העיצוב של המטבח בכלל ולסביבת העבודה והמאפיינים של המטבח עצמו בפרט.

לפיכך, מומלץ לקנות פרקט למטבח דרך חברות מקצועיות המתמחות בפרקטים והתאמתם למטבח, כך שתוכלו לוודא כי אכן ביצעתם רכישה איכותית שתלווה אתכם למשך זמן רב.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן