משדרגים את חדרי הילדים

 

החלטתם לפנק את הילדים ולשדרג את חדרם? מזל טוב! המון פעמים מבלי ששמים לב, משפצים ומשדרגים את כל חללי הבית, אך חדרי הילדים נשארים כפי שהם שנים רבות. הורים רבים מחכים שהילדים יגדלו בהנחה שכך השיפוץ יחזיק לשנים רבות. גם אם החלטתם לחכות שהילדים יגדלו, וגם אם החלטתם לשפץ את חדר הילדים שלהם כעת, צביעת קירות והחלפת הרצפה יעניקו לחדר נראות חדשה ומרעננת!

צובעים את הקירות

הילדים שלכם אולי היום גדלו והינם גדולים יותר משהיו אתמול, אך זיכרון כי חדרי הילדות שלהם הינם החדרים בהם הם מתגוררים כיום. כל הורה זכה לפחות פעם אחת בחייו, לצפות בקיר אשר נצבע בטושים או צבעי פנדה על ידי הילדים שרק רצו לצייר ולהפתיע. אם החלטתם לשדרג את חדריהם של ילדכם, צביעת הקירות היא התחלה מצוינת. מאחר והם גדלו, ניתן להחליף את הצבע הלבן הקלאסי בצבעים חמימים יותר, שיעניקו אווירה של חדר בו שוהים ילדים בוגרים יותר. לצד הצבעים הנייטרלים, ניתן לשחק בצבע על הקירות בעזרת מרקמים, צביעת קירות מסוימים והדבקת טפטים.

מרצפים בפרקט איכותי

החלטתם לשפץ ולשדרג בגדול? שדרגו את הרצפה עליה הולכים הילדים. אם רצונכם להשקיע ברצפה איכותית ובעלת מראה חמים ומחבק – פרקט הוא הפתרון עבורכם. לפרקט יתרונות רבים, החל מנראות קלאסית ויוקרתית ועד לניקיון קל ופשוט. הרצפות הסטנדרטיות נוטות להיות קרות יותר, בעוד שהפרקט בעל טמפרטורה נעימה יותר. המשמעות היא שילדכם לא פוסעים על רצפה קפואה, אלא עושים את צעדיהם בחדר הילדים בנעימות.

אם כבר השקעתם בצעו בדיקה מקיפה

כאשר אתם עורכים בבית שלכם פרויקטים כאלו של שדרוג ושיפוצים, הרי שאתם משקיעים בו. חשוב שתזכרו שהשקעה אינה רק השקעה ויזואלית, אלא חשוב גם להשקיע במה שמאחורי הקלעים. אחת לתקופה מומלץ לערוך בדיקת בדק בית, שמטרתה לנסות ולאתר כשלים או ליקויים אפשריים בביתכם. השיפוץ שלכם הינו הזדמנות מצוינת להכניס איש מקצוע נוסף, וכך תוכלו להקציב תקופה בשנה לכל השינויים והשדרוגים בביתכם. בדק בית של מודי אדלר נחשב לאיכותי ואמין, ובחיפושכם אחר חברה שכזו לבצע את הבדיקה – תוכלו להיעזר בו.
קרא עוד על בדק בית.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן