פרקט למינציה קרונו מחיר

מראה של דירת מגורים, בית פרטי או משרד מושפע רבות מהאופן שבו הרצפה נראית. אחד הפתרונות המועדפים, היפים והמעוצבים ביותר בהם נעשה שימוש בעת האחרונה לצורך העשרת מראה בתים פרטיים, דירות מגורים, עסקים ומשרדים הוא על ידי שימוש בפרקט. פרקט יוצר בכל מקום בו הוא מותקן תחושה של אסתטיקה ניקיון ומראה יוקרתי

מגוון סוגים של פרקט למינציה קרונו מחיר

בחלוף השנים האחרונות התפתח תחום הפרקט למינציה קרונו מחיר בצורה מאוד משמעותית, וכיום יכול כל מי שרוצה בכך לקנות ולהתקין פרקט שיענה באופן מושלם על הצרכים. בין המוצרים הנפוצים במיוחד בשימוש קיימים פרקט למינציה קרונו מחיר מסוג עץ מלא, רב שכבתי, תלת שכבתי, ופרקט למינציה. לכל פרקט יתרונות לצד חסרונות ולכן חשוב לבחור פרקט שיתאים לצרכים, וחשוב לא פחות שהמחיר שלו יהיה במסגרת התקציב המצוי בידכם .

פרקט עשוי עץ מלא

פרקט עץ מלא מכונה גם בשם פרקט גושני, והוא מאפשר יצירת מראה יוקרתי ואסתטי. פרקט זה עשוי מקורות של עץ עמיד במיוחד וניתן להשיגו במידות שונות. במרבית הפעמים יעשה שימוש בלוחות מעץ אירוקו, איפאה, סידר, ג'טובה וקומרו. רוב הפרקט למינציה קרונו מחיר מסוג זה מיוצרים מ לוחות עץ בטווח המידות של אורך של עד 220 ס"מ, רוחב של 9-18 ס"מ ועובי של 10-21 מ"מ.  התקנת פרקט עץ נעשית בשיטה של הכנסת לוח עץ אחד לצד לוח עץ נוסף, עד להשלמת הפרקט. התקנה של פרקט מסוג זה מומלץ לעשות על ידי גורם מקצועי. שלב ההתקנה מבוצע באמצעות הדבקה או על ידי שימוש במסמרים, על גבי לוח עץ אחיד. בסוף שלב ההתקנה קיימת אפשרות להשאיר את הפרקט כמו שהוא או לצבוע אותו בשכבת וורניש או לכה ליצירת גימור.

פרקט עץ מלא יתרונות אל מול חסרונות

פרקט למינציה קרונו מחיר אשר מיוצרים מ עץ מלא יוצרים מראה יפה ויוקרתי. לחומר זה טקסטורה טבעית, חמימה והוא חזק ועמיד במיוחד. לפרקט זה יתרונות רבים אך יש בשימוש בו מה חסרונות: חיסרון מרכזי ומשמעותי הוא בעלותו הגבוהה. ההתקנה שלו מורכבת מזו הכרוכה בהתקנת פרקט מסוג אחר. פרקט זה רגיש לחשיפה לשמש אשר עשויה לגרום לשיניוי הגוון שלו, פרקט מסוג זה לא עמיד במים, ולכן צריך לנקותו באמצעות מטאטא ותוך שימוש בסמרטוט לח בלבד.

פרקט שכבתי

פרקט אשר עשוי עץ שכבתי עשוי מכמה וכמה שכבות של עץ (פרקט תחת שכבתי או פרקט רב שכבתי), אשר חלקן איכותיות יותר וחלקן פחות, ומסיבה זו המחיר שלו יהיה יותר זול מהמחיר של פרקט עץ מלא מרבית פרקט למינציה קרונו מחיר אלו מיוצרים מעץ אלון, בוק, דובדבן או וונגה. לעיתים פרקט זה מיוצר באופן הכולל בו שכבת עץ מלא ושכבות של עץ למינציה – המורכבות מנסורת דחוסה. פרקט רב שכבתי מורכב מכמות רבה יותר של שכבות עץ מזו הקיימת בפרקט תלת שכבתי. לרוב השכבה העליונה בפרקט היא העמידה ביותר. שכבות תחתונות מיוצרות מעץ לבנה, אורן או צפצפה. יש ספקים אשר מאפשרים ללקוח לבחור את סוגי העץ בפרקט

יתרונות וחסרונות

מחירו של פרקט שכבתי זול משמעותית ממחיר עץ מלא, והוא לא פחות מרשים ביופיו. התקנת הפרקט פשוטה ולא מורכבת במיוחד. עמידותו גבוהה והוא פחות נתון לשינויים הנוצרים משימוש בו. ניתן לרכוש פרקט שכבתי דק במיוחד במידת הצורך. התקנתו אינה דורשת התקנה מקדימה של תשתית עץ. לצד היתרונות יש לפרקט זה גם כמה חסרונות: פרקט זה נתון גם הוא לפגיעה על ידי הזזה של רהיטים או חשיפה לאור השמש. פרקט זה עולה יותר מפרקט למינציה.

מהו פרקט למינציה

בשנים האחרונות נפוץ השימוש בפרקט למינציה לאור יתרונותיו הרבים. מוצר זה מספק חלופה משתלמת במיוחד ולפיכך אנשים רבים מעדיפים אותו על פני כל פרקט אחר. פרקט זה מיוצר בצורה תעשייתית והוא מכיל כמה חומרים, לרבות סיבי עץ דחוסים שעליהם מודבקת שכבה בטקסטורה של עץ. פרקט זה כולל גם ציפוי מניילון, אשר שומר על הפרקט ומאפשר לו להישמר למשך זמן רב

פרקט עשוי למינציה – יתרונות וחסרונות

עלותו של פרקט למינציה היא נמוכה בהשוואה לעלות פרקט מסוג אחר. יתרה מכך שיטת ההתקנה של פרקט למינציה קלה בצורה משמעותית בהשוואה לפרקט עץ מלא ואף לפרקט שכבתי. ניתן להגיע תוך שימוש זה למראה מרשים ויפה. תחזוקת פרקט זה קלה ואינה דורשת שימוש בחומרים מיוחדים. ניתן לרכוש דגמים שונים ודוגמאות של פרקט למינציה. במידה ויש צורך בתיקונו ניתן בקלות להחליף בו לוחות.אין מניעה להעביר פרקט זה ממקום למקום על פי הצורך. הפרקט ברוב המקרים אינו משנה את צבעו, תופעה שיכולה להתרחש בסוגי פרקטים אחרים. לצד היתרונות חשוב לציין כי פרקט למינציה נחשב פחות איכותי מסוגי הפרקט האחרים, והוא רגיש במיוחד לנוזלים וללחות.

כיצד לבחור פרקט

כאשר אדם ניגש לתהליך בחירה של פרקט רצוי כי יבחן כמה נושאים:

  • האם יש צורך בפרקט בכל שטח הנכס או בחלקו
  • איזו רמת תחזוקה דורש הפרקט?
  • כיצד מנקים את הפרקט
  • באיזה צבע או גוון של פרקט אתה מעוניין?

דילוג לתוכן