פרקט קוויק סטפ מחיר

אחד הדברים המשפיעים על מראה חלל המשמש לצרכי מגורים או לצרכים עסקיים הוא מראה הרצפה. אחד הפתרונות היעילים, היפים והמעוצבים ביותר בהם נעשה שימוש בתקופה האחרונה לצורך השבחת מראה בתים פרטיים, דירות מגורים, עסקים ומשרדים הוא על ידי התקנה של פרקט. פרקט מקנה למקום בו הוא מותקן מראה יוקרתי ויוצר אווירה חמימה ונעימה. כמו כן פרקט מספק תחושה של ניקיון ואסתטיקה.

פרקט קוויק סטפ מחיר מסוגים שונים

בשנים האחרונות תחום הפרקט קוויק סטפ מחיר התפתח מאוד, וכיום יכול כל אחד ואחת לקנות ולהתקין פרקט שיתאים בצורה מושלמת לצרכים. בין המוצרים הנפוצים במיוחד בשימוש קיימים פרקט קוויק סטפ מחיר פרקט למינציה, פרקט רב שכבתי, תלת שכבתי ופרקט עץ מלא. לכל אחד מהסוגים כמה יתרונות וכמה חסרונות ולכן חשוב לבחור את המוצר שיתאים לצרכים, ולא פחות חשוב שעלותו תהיה במסגרת התקציב שהוגדר .

פרקט עשוי עץ מלא

פרקט עץ מלא או בשמו השני פרקט גושני, והוא יוצר במקום בו הוא מותקן מראה יוקרתי במיוחד. פרקט זה קיים במידות שונות והוא מיוצר מכמה שכבות של עץ איכותי. במרבית הפעמים יעשה שימוש בלוחות מעץ סידר, אירוקו, איפאה, קומרו וג'טובה. רוב הפרקט קוויק סטפ מחיר מסוג זה מיוצרים מ לוחות עץ בטווח המידות של עובי 10 מילימטר ועד 21 מילימטר, רוחב של 9 סנטימטר ועד 18 סנטימטר ואורך המגיע עד 220 סנטימטר.  שיטת התקנה של פרקט מסוג זה מכונה "שקע ותקע". התקנה של פרקט מסוג זה מומלץ לעשות על ידי גורם מקצועי. שלב ההתקנה מבוצע באמצעות הדבקה או על ידי שימוש במסמרים, על תשתית של לוח עץ אחיד. בסוף ההתקנה ניתן להותיר את הפרקט כמו שהוא או לצפות אותו בשכבה של וורניש או לכה ליצירת גימור.

שיקולים בבחירת פרקט עץ מלא

פרקט קוויק סטפ מחיר אשר מיוצרים מ עץ מלא מעניקים מראה יוקרתי במיוחד. פרקט עץ מלא כולל מראה של טקסטורה טבעית, חמימה והוא עמיד לאורך תקופה ממושכת. לפרקט זה כמה חסרונות: חיסרון מרכזי ומשמעותי הוא בעלותו הגבוהה. ההתקנה שלו מורכבת בהשוואה לקושי בהתקנת כל פרקט אחר. הוא רגיש לחשיפה לשמש אשר עשויה לגרום לשיניוי הגוון שלו, הפרקט לא עמיד במים, ולכן צריך לנקותו באמצעות מטאטא ותוך שימוש בסמרטוט לח בלבד.

מהו פרקט שכבתי

פרקט המורכב מעץ שכבתי עשוי מכמה וכמה שכבות של עץ (רב שכבתי או תלת שכבתי), אשר אשר אינן זהות באיכותן, ומסיבה זו מחירו יהיה זול מזה של פרקט עץ מלא הרבה מ פרקט קוויק סטפ מחיר אלו מיוצרים מעץ אלון, בוק, דובדבן או וונגה. בחלק מהמקרים פרקט זה מיוצר מנסורת דחוסה וכמה שכבות של עץ. פרקט תלת שכבתי כולל שלוש שכבות לעומת פרקט רב שכבתי אשר יכול לכלול גם חמש שכבות. בדרך כלל שכבת הפרקט העליונה היא העמידה ביותר. שכבות תחתונות מיוצרות מעץ לבנה, אורן או צפצפה. פרקטים מסויימים מיוצרים מסוגי עץ שונים לבקשת הלקוח

פרקט עץ שכבתי יתרונות אל מול חסרונות

היתרון הגדול של פרקט עץ שכבתי בהשוואה לפרקט עץ מלא הוא בכך שהוא נראה יפה ויוקרתי, זאת לאור העובדה ששכבתו העליונה עשויה עץ מלא, אך מחירו יהיה זול משמעותית מפרקט עץ מלא. יתרונות נוספים לסוג פרקט זה הינם בקלות התקנתו (שיטת התקנה דומה להתקנת פרקט למינציה). פרקט זה עמיד ויכול לשמש אתכם לזמן ממושך. פרקט זה דק יותר בהשוואה לפרקט עץ מלא. התקנתו אינה דורשת התקנה מקדימה של תשתית עץ. לפרקט זה גם כמה חסרונות: מכיוון ששכבתו העליונה עשויה עץ מלא, גם פרקט זה רגיש לחשיפה לשמש ועשוי להינזק באם תבוצע עליו הזזה של רהיטים. פרט זה זול מפרקט עץ מלא אך עולה יותר מפרקט מסוג למינציה.

פרקט מסוג למינציה

לנוכח יתונותיו הרבים הפך פרקט הלמינציה למוצר מוביל. פרקט זה נחשב להיות אלטרנטיבה זולה ויעילה ולפיכך רבים בוחרים בו על פני הפרקטים האחרים. פרקט זה מיוצר באופן תעשייתי והוא כולל מספר חומרים, לרבות סיבי עץ דחוסים שעליהם מודבקת שכבה בטקסטורה של עץ. פרקט זה כולל גם ציפוי מניילון, אשר שומר על הפרקט ומאפשר לו להישמר למשך זמן רב

יתרונות וחסרונות

עלותו של פרקט למינציה היא נמוכה בהשוואה לעלות פרקט מסוג אחר. כמו כן טכניקת ההתקנה שלו מהירה וקלה בצורה משמעותית בהשוואה לפרקטים מסוגים אחרים. המראה של פרקט זה מרשים לאור שכבו העליונה, שכבה בת טקסטורה של עץ. עלות התחזוקה של פרקט למינציה זולה במיוחד, קל ונוח מאוד לנקות אותו. יש שפע של דוגמאות וצבעים לפרקט זה. במידה ויש צורך בתיקונו ניתן בקלות להחליף בו לוחות.אין מניעה להעביר פרקט זה מנכס אחד לאחר במידת הצורך. הפרקט ברוב המקרים אינו משנה את צבעו, תופעה שיכולה להתרחש בסוגי פרקטים אחרים. מבחינת החסרונות, יש לציין כי זהו פרקט פחות איכותי וקיימת בו רגישות לרטיבות.

מדריך לבחירת פרקט

ישנן כמה שאלות אשר מומלץ לענות עליהן לפני בחירת פרקט

  • האם יש צורך בפרקט בכל שטח הנכס או בחלקו
  • מה נדרש לצורך תחזוקת הפרקט
  • האם נדרש לצורך ניקיון הפרקט שימוש בחומרים מיוחדים?
  • איזה מראה היית רוצה שיווצר עם התקנת הפרקט

דילוג לתוכן