שילוב פרקט וגבס בשיפוץ דירה

כיצד לשפץ דירה בעלויות נמוכות?

כיום רבים רוצים לבצע שיפוץ דירה בעלות נמוכה, אז באיזה חומרים כדאי לנו להשתמש ואיך נשפץ את הדירה שלנו במחיר הנמוך ביותר ועם האפקט הגבוה ביותר?

שימוש בפרקט ייתן לכם אפקט חדש ובמחיר שלא יקרע לכם את הכיס.

במקום לפרק את הריצוף הקיים, לפנות אותו להדביק ריצוף חדש, בנו על הריצוף הקיים פרקט בחדרי הילדים ובחדרי השינה, פרקט לא דורש פירוק של המרצפות הקיימות ובכך חוסך עלות גבוהה בעבודה, מעבר לכך ישנם פרקטים כיום במחירים זולים מאוד, אשר מתאימים לחדרי ילדים ויכולים לחסוך עוד עלויות במהלך השיפוץ.

במטבח ובסלון, רצוי לבצע הדבקה של קרמיקה.

ישנם מקומות בבית שפרקט אינו פרקטי ולא מומלץ להשתמש בו, כמו חללים רטובים, מטבחים ובסלון הוא פחות מתאים, לכן רצוי לחפש קרמיקה במחיר שפוי ולבצע הדבקת קרמיקה במקום פרקט, עלויות של הדבקת קרמיקה לעומת ריצוף מחדש הוא זול יותר ומקנה תוצאה זהה לחלוטין, כך שהנושא אכן רצוי.

שילוב עבודות גבס ופרקט במהלך השיפוץ.

מרבית החידושים של הדירה בין אם זה לחסוך בעלויות ובין אם זה שיפוץ למטרת נראות יפה וחדשנית, נראה את חומרי הגבס והפרקט, כאשר עבודות גבס רבות ניתן לראות בשילוב של פרקט בחדרי שינה ובחדרי הורים, ניתן לראות שידות וכוורות מגבס עם חיפוי עץ ושילוב של פרקט יכול לתת לנו מראה יוקרתי וכמובן במחיר שפוי.

עבודות גבס, איפה נשלב אותם בבית?

כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ של דירה החלל הכי חשוב לנו הוא הסלון, כיום ניתן להוסיף לסלון קרניז, מזנון גבס, פזלמה סמויה ועוד. ניתן גם לשלב אלמנטים של תאורה סמויה על מנת להגדיל את החלל ולקבל אלמנטים של יוקרה, כיום ניתן לראות גם במטבחים שילוב של גבס בתקרה. מעבר לכך, אם הינכם מתכוונים לעשות מזגן מיני מרכזי בדירה, רצוי לעשות אותו חבוי באמצעות גבס, כך יהיה לכם מראה דקורטיבי יותר וחדשני.

האם להתקין את הפרקט לפני עבודות הגבס או אחרי?

פרקט הוא חומר עדין וצריך לשמור עליו היטב, כאשר אנחנו משפצים דירה, רצוי שאת הפרקט יעשו אחרון, על מנת להימנע ממגע עם לכלוך, שריטות וצבע על הפרקט שלנו, ראשית עלינו לבצע את עבודות הגבס, הצבע וכל שיפוץ הבית שנותר, כמו טיח והשלמות צבע ורק בשלב האחרון לאחר שהכל נקי ומסודר, לבצע התקנת פרקטים בחדרים, פרקט לא עושה לכלוך רב בהתקנה שלו, בסיום התקנת הפרקט רצוי לבצע פוליש לפרקטים עם חומר הברקה איכותי, החומר גם ישמור על הפרקט וגם יתן לו מראה ברק.

מאמר זה מוגש בחסות חברת טופ גבס המובילה בתחום עבודות הגבס ועיצוב הבית.

התגובות סגורות

דילוג לתוכן